Odpadové
hospodárstvo 2020

VI. ročník EPI konferencie

  Pozrite si reportáž z podujatia v roku 2019

12. – 13. 3. 2020
Demänovská Dolina,  Hotel Grand Jasná**** 

Pre aktuálne informácie o konferencii sa  prihláste na odber newslettera .

O konferencii

Spoločnosť Poradca podnikateľa vás pozýva už na VI. ročník EPI konferencie zameraný na problematiku odpadového hospodárstva. Vďaka jedinečnému zoskupeniu účastníkov, ako sú samotní tvorcovia zákona, zástupcovia odbornej obce či predstavitelia z praxe, získate komplexný pohľad na zmeny v právnych normách a ich dosah pre prax.

Počas  obidvoch dní konferencie bude priestor na vaše otázky v panelových diskusiách, ako aj možnosť vypočuť si zástupcov popredných spoločností, ktorí predstavia spôsob, akým riešia túto náročnú problematiku.

Po minuloročnom úspechu pre vás toto 2-dňové podujatie opäť organizujeme v jednej z najkrajších častí Nízky Tatier, kde si okrem lukratívnych priestorov Hotela Grand Jasná, môžete vychutnať aj jedinečné wellness služby, spoločenské posedenie s tombolou o hodnotné ceny či relax a prechádzky po okolí Demänovskej Doliny.

Podujatím vás budú sprevádzať

Prednášajúcich, ktorí potvrdili svoju účasť priebežne doplňujeme.

speakers

Ing. Peter Gallovič

Moderátor konferencie,
E. P. A. spol. s r. o.
speakers

Ing. Tomáš Schabjuk

Moderátor panelovej diskusie počas 2. dňa, riaditeľ spoločnosti Odpadový hospodár s.r.o.
speakers

Ing. Peter Šimurka

Ministerstvo životného prostredia SR, riaditeľ odboru odpadového hospodárstva a integrovanej prevencie
speakers

Ing. Bc. Jan Maršák, Ph.D.

Ministerstvo životního prostředí ČR, zástupce ředitele odboru odpadů
speakers

JUDr. Veronika Václavková

Odbor odpadového hospodárstva MŽP SR, hlavný štátny radca
speakers

Ing. Ivan Kapitáň

Ministerstvo životného prostredia SR, projektový manažér informačného systému odpadového hospodárstva
speakers

Ing. Ján Dráb

Ministerstvo životného prostredia SR, analytik Inštitútu environmentálnej politiky (IEP)
speakers

Ing. Martin Basila

Founder & CEO,
SENSONEO j. s. a.
speakers

Ing. Roman Vandák

Riaditeľ komoditného oddelenia organizácie zodpovednosti výrobcov ENVI – PAK
speakers

Miroslav Jakuš

INISOFT s.r.o.,
riaditeľ spoločnosti
speakers

Dipl. Ing. Dušan Magula

Asociácia podnikateľov v odpadovom hospodárstve (APOH), prezident asociácie
speakers

Bc. Zuzana Čachová

Mesto Trenčín, referent pre životné prostredie

Program

9:30 – 10:30 hod.

Registrácia účastníkov s občerstvením

10:30 – 10:40 hod.

Otvorenie konferencie

Ing. Peter Šimurka, Ministerstvo životného prostredia SR, riaditeľ odboru odpadového hospodárstva a integrovanej prevencie

I. blok prednášok

Zmeny v právnej úprave odpadového hospodárstva a ich dopad na priemysel a obce

10:40 – 11:10 hod.

Zmeny v zákone o odpadoch schválené v roku 2019 v nadväznosti na prax odpadového hospodárstva budúcnosti

JUDr. Veronika Václavková, Odbor odpadového hospodárstva MŽP SR, hlavný štátny radca
11:10 – 11:40 hod.

Názov prednášky doplníme čoskoro

11:40 – 12:00 hod.

Ako pretriediť triedený zber
Analýza fungovania triedeného zberu a rozšírenej zodpovednosti výrobcov obalov a neobalových výrobkov

Ing. Ján Dráb, Ministerstvo životného prostredia SR, analytik Inštitútu environmentálnej politiky (IEP)
12:00 – 12:10 hod.

Pár slov o EPI – Ekonomický a právny systém

 www.epi.sk 
12:10 – 13:00 hod.

Obed

II. blok prednášok

Smerovanie odpadového hospodárstva v kontexte nových výziev

13:00 – 13:20 hod.

Vízia MŽP SR o fungovaní odpadového hospodárstva

Ing. Peter Šimurka, MŽP SR, Ministerstvo životného prostredia SR, riaditeľ odboru odpadového hospodárstva a integrovanej prevencie
Ing. Viera Špalková, PhD., MŽP SR, sekcia environmentálneho hodnotenia a odpadového hospodárstva
13:20 – 13:40 hod.

Smerovanie odpadového hospodárstva v ČR

Ing. Bc. Jan Maršák, Ph.D., Ministerstvo životního prostředí ČR, zástupce ředitele odboru odpadů
13:40 – 14:00 hod.

Ako efektívne plniť environmentálne ciele v podmienkach Slovenskej republiky
Možnosti riešenia nakladania s komunálnymi odpadmi

Ing. Roman Vandák, Riaditeľ komoditného oddelenia organizácie zodpovednosti výrobcov ENVI – PAK
14:00 – 14:20 hod.

Hlavné problémy odpadového hospodárstva a možné riešenia z pohľadu praxe a zainteresovaných subjektov

Dipl. Ing. Dušan Magula, Asociácia podnikateľov v odpadovom hospodárstve (APOH), prezident asociácie
14:20 – 14:40 hod.

Dopady zmien v zákone na samosprávy

Bc. Zuzana Čachová, Mesto Trenčín, referent pre životné prostredie
14:40 – 15:00 hod.

Prestávka s občerstvením

15:00 – 17:00 hod.

Panelová diskusia na tému: Akým smerom by sa malo vydať odpadové hospodárstvo do roku 2025

19:00 hod.

Spoločná večera spojená s príjemným posedením a tombolou

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.

I. blok prednášok

Elektronizácia odpadového hospodárstva

9:00 – 9:40 hod.

Aktuálny stav projektu ISOH

Ivan Kapitáň, Ministerstvo životného prostredia SR, projektový manažér informačného systému odpadového hospodárstva
9:40 – 10:00 hod.

Ako môže pomôcť elektronizácia dát odpadového hospodárstva obciam pri vývoze odpadov?

Ing. Martin Basila, Founder & CEO, SENSONEO j. s. a.
10:00 – 10:20 hod.

Ako konkrétne sa zmení evidencia odpadov od 1. 1. 2021 po zavedení ISOH SR vo svetle desaťročných skúseností z ISOH ČR?

Miroslav Jakuš, INISOFT s.r.o., riaditeľ spoločnosti
10:20 – 10:40 hod.

Povinné váhy na zberových vozidlách pre zber zmesového a trideného odpadu z pohľadu zberovej spoločnosti.
Má význam vážiť odpady? Má význam vážiť každú jednu nádobu?

10:40 – 11:00 hod.

Prestávka s občerstvením

11:00 – 12:30 hod.

Panelová diskusia na tému: Je MŽP SR, ISOH a povinné osoby pripravené na elektronizáciu dát?

12:30 hod.

Ukončenie konferencie a obed

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Vstupenku na konferenciu

si môžete objednať telefonicky na uvedenom kontakte
alebo zakúpiť priamo v našom e-shope www.zakon.sk.
  •  +041 70 53 415, +421 41 70 53 888
    288 € s DPH
    Čo zahŕňa vstupenka?

  • bezplatné služby daňovej a mzdovej pohotovosti až na 30 dní

  • účasť na odbornom programe

  • rozsiahle pracovné materiály

  • obed a ďalšie občerstvenie počas konferencie

  • voucher na bezplatný mesačný prístup k manažérskemu portálu  www.ezisk.sk 

  • 10 % zľava na nákup v našom eshope  www.zakon.sk 
    .
      V cene nie je zahrnuté ubytovanie.
    Účastníkom konferencie poskytujeme zľavu na ubytovanie v Hoteli Grand Jasná****.

    Viac o rezervovaní ubytovania nájdete TU.

    Informácie pre záujemcov o ubytovanie

    Účastníci konferencie majú nárok na zľavnené ubytovanie v Hoteli Grand Jasná**** v Demänovskej Doline.

       Upozorňujeme vás, že zľava platí do 1. 3. 2020, a preto vás prosíme, aby ste si ubytovanie rezervovali najneskôr do tohto termínu.

    Cena ubytovania po zľave je nasledovná:

    Štandard izba Izba DELUXE
     
    Jednolôžková Dvojlôžková Jednolôžková Dvojlôžková
    90 € 100 € 90 € 100 €

    Rezervácia ubytovania:

  • Pre uplatnenie zľavy na ubytovanie v termíne od 12. – 13. 3. 2020 zadajte pri rezervácii promokód: OHGHJ
  • Platnosť zľavy je do: 1. 3. 2020.

    Ubytovanie zahŕňa:

  • raňajky
  • parkovanie
  • wifi pripojenie
  • gopass kartu grátis
  • 3-hodinový vstup do wellness a fitness centra (1-krát za pobytový deň)
  • papuče a župan na izbách pre ubytovaných hostí

       Dôležité upozornenie:

    V prípade, že budete chcieť faktúru ako právnická osoba, prosíme, aby ste dodržali jeden z nasledujúcich postupov:
    1. Platba na fyzickú osobu (nepodnikateľa)
    V prípade, že je pre vás prijateľný a postačujúci doklad o zaplatení na fyzickú osobu (nepodnikateľa), môžete realizovať platbu priamo pri rezervácii.
    2. Platba na právnickú osobu/fyzickú osobu (podnikateľa)
    V prípade, že máte záujem o daňový doklad vo forme faktúry vystavenej v prospech právnickej osoby alebo fyzickej osoby (podnikateľa), ste povinný o tejto skutočnosti informovať hotel ešte predtým, než rezerváciu uhradíte platobnou kartou, alebo ešte predtým, než zadáte bankový platobný príkaz na úhradu, a to s uvedením presných a správnych fakturačných údajov právnickej osoby (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v obchodnom registri, bankové spojenie) alebo fyzickej osoby (podnikateľa) (obchodné meno, miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v živnostenskom alebo inom registri, bankové spojenie). Zmena fakturačných údajov po realizácii platby za pobyt alebo po príchode do hotela už nie je možná.

    Máte záujem o podujatie?

    Pridajte sa k nám a dostávajte priebežné informácie o prednášajúcich, ktorí potvrdili svoju účasť, doplnenom programe a ďalších aktualitách.

    Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk


    Kontakt

    INFORMÁCIE A PREDAJ VSTUPENIEK:

  • +041 70 53 415, +421 41 70 53 888
  •  profivzdelavanie@pp.sk 

    • • •

    ADRESA ORGANIZÁTORA:

    Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
    Úsek Profivzdelávanie
    Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina

     MIESTO KONANIA KONFERENCIE:

     Hotel Grand Jasná**** 
     031 01, Demänovská Dolina 71
     
  •    GPS súradnice: 48.970689, 19.580561

    Organizátor

    sponsors

    Spoluorganizátori

    sponsors
    sponsors
    sponsors

    Hlavný partner

    sponsors

    Promo partner

    sponsors

    Mediálni partneri

    sponsors
    sponsors
    sponsors
    sponsors
    sponsors
    sponsors
    sponsors