Verejné
obstarávanie 2020

II. ročník EPI konferencie

  DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE:
Vzhľadom na aktuálne nariadenie Ústredného krízového štábu SR týkajúce sa prevencie proti nákaze ochorením COVID-19 (koronavírus), sme sa pre bezpečnosť vášho a nášho zdravia rozhodli presunúť termín konferencie. O náhradnom termíne vás budeme informovať čoskoro. Účastníkov, ktorí už majú zakúpenú vstupenku na dané podujatie, prípadne rezervované ubytovanie v Grandhotel Praha****, budeme o ďalšom postupe informovať emailovou alebo telefonickou formou.

20. – 21. 4. 2020
Tatranská Lomnica,  Grandhotel Praha**** 

Pre aktuálne informácie o konferencii sa  prihláste na odber newslettera .

O konferencii

„Veľká“ novela zákona o verejnom obstarávaní je v platnosti už viac ako rok. Ako vyzerá jej aplikačná prax s odstupom roka a aké zmeny nám prináša rok 2020? O tom bude pojednávať v poradí už II. ročník EPI konferencie, ktorého program bude zostavený tak, aby oboznámil verejných obstarávateľov, záujemcov, uchádzačov, ako aj odbornú verejnosť s novými pravidlami a poskytol im komplexné informácie o tom, ako postupovať pri verejnom obstarávaní v roku 2020.

Rovnako ako minulý rok, aj tentokrát bude prebiehať podujatie v Grandhoteli Praha**** v Tatranskej Lomnici, ktorý sa pýši skvelou gastronómiou, jedinečnými wellness službami a je zasadený do jednej z najkrajších častí slovenských hôr.

Podujatím vás budú sprevádzať:

speakers

JUDr. Peter Kubovič

Moderátor konferencie, Konzultant v oblasti verejného obstarávania
speakers

JUDr. Róbert Majchrák

Úrad pre verejné obstarávanie,
legislatívno-právny odbor
speakers

Mgr. Adéla Havlová, LL.M.

HAVEL & PARTNERS s.r.o., advokátní kancelář
speakers

JUDr. Ivan Holič

Úrad pre verejné obstarávanie,
vedúci oddelenia, legislatívno-právny odbor
speakers

JUDr. Zuzana Krajčovičová

Úrad pre verejné obstarávanie, riaditeľka kancelárie Rady úradu
speakers

Mgr. Ján Kapec

Senior advokát
Havel & Partners

Program

Moderátor konferencie: JUDr. Peter Kubovič
9:30 – 10:30 hod.

Registrácia účastníkov s občerstvením

10:30 – 10:40 hod.

Otvorenie konferencie

I. blok prednášok

Aktuálna a pripravovaná legislatíva vo verejnom obstarávaní pre rok 2020

10:40 – 11:00 hod.

Legislatívna úprava a jej planované zmeny v roku 2020

JUDr. Róbert Majchrák
11:00 – 11:30 hod.

Sekundárne politiky vo VO (sociálne a zelené)

JUDr. Ivan Holič
11:30 – 12:00 hod.

Najnovšie rozhodnutia rady ÚVO

JUDr. Zuzana Krajčovičová
12:00 – 12:20 hod.

Názov prednášky doplníme čoskoro

12:20 – 12:30 hod.

Pár slov o EPI – Ekonomický a právny systém

 www.epi.sk 
12:30 – 13:30 hod.

Obed

II. blok prednášok

Odporúčania a vybrané prípadové štúdie VO

13:30 – 14:00 hod.

Zavedenie systému riadenia VO v meste – príklad riadenia interných procesov v súvislosti s realizáciou VO

JUDr. Peter Kubovič
14:00 – 14:30 hod.

Názov prednášky doplníme čoskoro

14:30 – 15:00 hod.

Centralizované obstarávanie

15:00 – 15:20 hod.

TOP 5 aktualít zo zadávacej a rozhodovacej praxe ČR, relevantných pre SR

Mgr. Adéla Havlová, LL.M.; Mgr. Ján Kapec
15:20 – 15:40 hod.

Prestávka s občerstvením

15:40 – 17:00 hod.

Panelová diskusia so všetkými prednášajúcimi

19:00 hod.

Spoločná večera spojená s príjemným posedením a tombolou

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Moderátor konferencie: JUDr. Peter Kubovič

III. blok prednášok

Eurofondová problematika a kontrakt manažment

9:00 – 9:30 hod.

Eurofondy vs VO

9:30 – 10:00 hod.

Zmena záväzkov zo zmlúv a zmena dodávateľa po uzatvorení zmluvy

Mgr. Adéla Havlová, LL.M.; Mgr. Ján Kapec
10:00 – 10:30 hod.

Názov prednášky doplníme čoskoro

10:30 – 11:00 hod.

Kontrakt manažment

11:00 – 11:20 hod.

Prestávka s občerstvením

11:20 – 13:00 hod.

Panelová diskusia so všetkými prednášajúcimi

13:00 hod.

Ukončenie konferencie a obed

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Vstupenku na konferenciu

si môžete objednať telefonicky na uvedenom kontakte
alebo zakúpiť priamo v našom e-shope www.zakon.sk.
  •  +041 70 53 415, +421 41 70 53 888
    288 € s DPH
    Čo zahŕňa vstupenka?

  • bezplatné služby daňovej a mzdovej pohotovosti až na 30 dní

  • účasť na odbornom programe

  • rozsiahle pracovné materiály

  • obed a ďalšie občerstvenie počas konferencie

  • voucher na bezplatný mesačný prístup k manažérskemu portálu  www.ezisk.sk 

  • 10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope  www.zakon.sk 
    .
      V cene nie je zahrnuté ubytovanie.
    Účastníkom konferencie poskytujeme zľavu na ubytovanie v Grandhotel Praha****.

    Viac o rezervovaní ubytovania nájdete TU.

    Informácie pre záujemcov o ubytovanie

    Účastníci konferencie majú nárok na zľavnené ubytovanie v Grandhotel Praha**** v Tatranskej Lomnici.

       Upozorňujeme vás, že zľava platí do 31. 3. 2020, a preto vás prosíme, aby ste si ubytovanie rezervovali najneskôr do tohto termínu.

    Cena ubytovania po zľave je nasledovná:

    Izba CLASSIC Izba MODERN
     
    Jednolôžková Dvojlôžková Jednolôžková Dvojlôžková
    85 € 95 € 85 € 95 €

    Rezervácia ubytovania:

  • Pre uplatnenie zľavy na ubytovanie v termíne od 20. – 21. 4. 2020 zadajte pri rezervácii promokód: VOGHP
  • Platnosť zľavy je do 31. 3. 2020.

       Dôležité upozornenie:

    V prípade, že budete chcieť faktúru ako právnická osoba, prosíme, aby ste dodržali jeden z nasledujúcich postupov:
    1. Platba na fyzickú osobu (nepodnikateľa)
    V prípade, že je pre vás prijateľný a postačujúci doklad o zaplatení na fyzickú osobu (nepodnikateľa), môžete realizovať platbu priamo pri rezervácii.
    2. Platba na právnickú osobu/fyzickú osobu (podnikateľa)
    V prípade, že máte záujem o daňový doklad vo forme faktúry vystavenej v prospech právnickej osoby alebo fyzickej osoby (podnikateľa), ste povinný o tejto skutočnosti informovať hotel ešte predtým, než rezerváciu uhradíte platobnou kartou, alebo ešte predtým, než zadáte bankový platobný príkaz na úhradu, a to s uvedením presných a správnych fakturačných údajov právnickej osoby (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v obchodnom registri, bankové spojenie) alebo fyzickej osoby (podnikateľa) (obchodné meno, miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v živnostenskom alebo inom registri, bankové spojenie). Zmena fakturačných údajov po realizácii platby za pobyt alebo po príchode do hotela už nie je možná.

    Máte záujem o podujatie?

    Pridajte sa k nám a dostávajte priebežné informácie o prednášajúcich, ktorí potvrdili svoju účasť, doplnenom programe a ďalších aktualitách.

    Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk


    Kontakt

    INFORMÁCIE A PREDAJ VSTUPENIEK:

  • +041 70 53 415, +421 41 70 53 888
  •  profivzdelavanie@pp.sk 

    • • •

    ADRESA ORGANIZÁTORA:

    Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
    Úsek Profivzdelávanie
    Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina

     MIESTO KONANIA KONFERENCIE:

     Grandhotel Praha**** 
     059 60, Tatranská Lomnica 8, Vysoké Tatry
     
  •    GPS súradnice: 49.169877, 20.280169

    Organizátor

    sponsors

    Spoluorganizátori

    sponsors
    sponsors
    sponsors

    Mediálni partneri

    sponsors
    sponsors
    sponsors
    sponsors