VII. ročník EPI KONFERENCIE

Odpadové
hospodárstvo 2021

27. – 28. 9. 2021, Demänovská Dolina,  Hotel Grand Jasná**** Živý prenos

  Pokiaľ sa nemôžete zúčastniť konferencie prezenčne, resp. to nedovolia okolnosti týkajúce sa COVID-19, môžete sledovať priamy prenos z konferencie online.

O konferencii

Zmeny, ktoré nie sú jednoduché a už vôbec nie lacné... Od roku 2021 nastala ďalšia revolúcia, ktorá nám ponúka príležitosť skvalitniť odpadové hospodárstvo na Slovensku.

Spoločnosť Poradca podnikateľa vás pozýva na VII. ročník prestížnej EPI konferencie, kde za prítomnosti tvorcov legislatívy, miest, obcí aj firiem z praxe spoločne rozpútame otvorenú diskusiu k „najdôležitejším zmenám za posledných 20 rokov“.

Mestá a obce si vypočujú, ako na triedenie biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu, čo so zákazom skládkovania odpadov a taktiež sa dozvedia, ako sa zmení triedený zber po zavedení nulových donáškových vzdialeností. Obchodné spoločnosti pripravíme na spustenie informačného systému odpadového hospodárstva (ISOH).

A čo hudba budúcnosti? Dozviete sa:

  Bude raz množstvový zber povinný? Aké sú s nim prvé skúsenosti?

  Aké ciele EÚ nás v oblasti odpadového hospodárstva zamestnajú až do roku 2035?

  A čo dlho očakávaný ISOH? Bude od roku 2022 potrebné evidovať odpady v tomto štátnom systéme? Ako to ovplyvní administratívnu náročnosť firiem aj obcí?

  Ako je na tom s prípravami Ministerstvo životného prostredia?

Čo vás čaká?

Tvorcovia legislatívy a predstavitelia z praxe na jednom mieste

Inšpiratívne prednášky, trendy a možnosti nakladania s odpadmi

Rozsiahle panelové diskusie na konci oboch dní

Prednášajúci

Prednášajúcich, ktorí potvrdili svoju účasť, priebežne doplňujeme.

speakers

Martin Maslák

Ministerstvo životného prostredia SR, poverený vykonávaním funkcie generálneho riaditeľa obehového hospodárstva
speakers

Ľuboš Lopatka

MH Teplárenský holding,
generálny riaditeľ
speakers

Miroslava Masničáková

Ministerstvo životného prostredia SR, odborný referent
speakers

Martin Basila

Founder & CEO,
SENSONEO j. s. a.
speakers

Tomáš Baloch

Pražské služby, a.s. | Ekolog ZEVO

Program

Michaela Pastorková,
Moderátor konferencie
9:30 – 10:30 hod.

Registrácia účastníkov s občerstvením

10:30 – 10:40 hod.

Otvorenie konferencie

Vedenie Ministerstva životného prostredia SR

I. blok prednášok

Ako sa zmení odpadové hospodárstvo po zavedení zákazu skládkovať neupravené odpady?

10:40 – 11:10 hod.

Plány do budúcna k úprave odpadov a energetickému zhodnocovaniu odpadov

Martin Maslák, Ministerstvo životného prostredia SR, poverený vykonávaním funkcie generálneho riaditeľa obehového hospodárstva
11:10 – 11:30 hod.

Legislatívne zmeny z pohľadu bioodpadov v roku 2021 a čo s bioodpadom po úprave odpadov

Miroslava Masničáková, Ministerstvo životného prostredia SR, odborný referent
11:30 – 11:50 hod.

Nebojte sa ISOHu – ako pomôže ISOH zmeniť odpadové hospodárstvo?

Martin Basila, Founder & CEO, SENSONEO j. s. a.
11:50 – 12:00 hod.

Pár slov o EPI – Ekonomický a právny systém

 www.epi.sk 
12:00 – 12:55 hod.

Obedná prestávka

12:55 – 13:00 hod.

Otvorenie popoludňajších prednášok

13:00 – 13:20 hod.

Potenciál teplární na reforme odpadového hospodárstva SR

Ľuboš Lopatka, MH Teplárenský holding, generálny riaditeľ
13:20 – 13:40 hod.

Mýty a polopravdy energetického zhodnotenia a čo so škvárou zo spaľovania?

Tomáš Baloch, Pražské služby, a.s. | Ekolog ZEVO
13:40 – 14:00 hod.

Aký potenciál do reformy odpadov môže prieniesť mechanicko biologická úprava odpadov?

14:00 – 14:15 hod.

Prestávka

14:15 – 14:20 hod.

Príhovor moderátorom

14:20 – 14:40 hod.

Energetické zhodnocovanie produkuje veľa popola, MBÚ veľa málo kvalitného BIO odpadu. Čo s ním?

14:40 – 15:00 hod.

Ako sa pripravujú zberové spoločnosti a skládky na zákaz skládkovania neupravených odpadov?

15:00 – 15:20 hod.

Pohľad obcí a miest na zákaz skládkovania. Počítajú samosprávy so zvýšenými nákladmi na odpady?

15:20 – 15:45 hod.

Prestávka s občerstvením

15:45 – 17:00 hod.

Ako správne nastaviť reformu odpadového hospodárstva pre budúcnosť? Nepočkáme ešte so zákazom skládkovania odpadov?

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Michaela Pastorková,
Moderátor konferencie
9:00 – 9:05 hod.

Otvorenie 2. dňa konferencie

II. blok prednášok

Reforma odpadového hospodárstva pokračuje. Pomôže jej množstvový zber a minimálne donáškové vzdialenosti?

9:05 – 9:25 hod.

Plánuje ministerstvo povinný množstvový zber? A ako si to predstavuje s minimálnymi donáškovými vzdialenosťami pre BIO odpady a triedený zber?

9:25 – 9:45 hod.

Môže množstvový zber fungovať aj vo veľkom meste? Čo spôsobia donáškové vzdialenosti?

9:45 – 10:05 hod.

Donáškové vzdialenosti a ich vplyv na fungovanie a financovanie triedeného zberu.

10:05 – 10:25 hod.

Ako môže pomôcť množstvový zber obciam a mestám, zberovým spoločnostiam a občanom?

10:25 – 10:45 hod.

Je technicky možné zaviesť množstvový zber odpadov na celom území SR? A je vôbec dobré uvažovať nad povinnosťou tejto služby?

10:45 – 11:00 hod.

Prestávka s občerstvením

11:00 – 12:00 hod.

Ako finančne zabezpečiť zavedenie množstvového zberu a aké výsledky je od toho možné očakávať?

12:30 hod.

Obed a ukončenie konferencie

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Vstupenku na konferenciu

si môžete objednať telefonicky alebo zakúpiť priamo v našom e-shope www.zakon.sk.
  •  +421 41 70 53 414, +421 41 70 53 888
    288 € s DPH
    (FYZICKÁ ÚČASŤ)
    Čo zahŕňa vstupenka?
  •   Fyzická účasť na odbornom programe
  •  Videozáznam z podujatia na 30 dní
  •  Online pracovné materiály na 30 dní
  •   Obed a ďalšie občerstvenie počas konferencie
  •  Voucher na bezplatný mesačný prístup k manažérskemu portálu  www.ezisk.sk 
  •  10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope  www.zakon.sk 
  •  Voucher s 10 % zľavou na ročný prístup k portálu  www.bezpecnostvpraxi.sk 
    180 € s DPH
    (ŽIVÝ PRENOS)
    Čo zahŕňa vstupenka?
  •  Konferenčný balíček pre príjemné sledovanie streamu, ktorý dostanete kuriérom
  •  Videozáznam z podujatia na 30 dní
  •   Online účasť na odbornom programe
  •  Online pracovné materiály na 30 dní
  •  Voucher na bezplatný mesačný prístup k manažérskemu portálu  www.ezisk.sk 
  •  10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope  www.zakon.sk 
  •  Voucher s 10 % zľavou na ročný prístup k portálu  www.bezpecnostvpraxi.sk 

    Informácie pre záujemcov o ubytovanie

    Upozorňujeme, že v cene vstupenky nie je zahrnuté ubytovanie. Účastníci konferencie si môžu rezervovať ubytovanie s 20 % zľavou v Hoteli Grand Jasná****.

    Cena ubytovania po zľave je nasledovná:

    Štandard izba DELUX izba
     
    1 osoba/noc 2 osoby/noc 1 osoba/noc 2 osoby/noc
    75 € 85 € 75 € 85 €

    Rezervácia ubytovania:

  • Ubytovanie v termíne od 27. – 28. 9. 2021 je možné rezervovať na e-mailovej adrese  promocode@tmr.sk 
  • Pre uplatnenie zľavy na ubytovanie do obsahu e-mailu uveďte, že rezerváciu vykonávate v rámci účasti na podujatí od spoločnosti Poradca podnikateľa a tiež promokód: OHGHJ
  • V prípade akýchkoľvek problémov s rezerváciou, prípadne stornovaním alebo uhradením ubytovania môžete v čase od 9:00 do 14:00 (PO – PI) kontaktovať zákaznícku podporu na tel. čísle: +421 910 535 871, +421 911 119 501

       Dôležité upozornenie:

    V prípade, že budete chcieť faktúru ako právnická osoba, prosíme, aby ste dodržali jeden z nasledujúcich postupov:
    1. Platba na fyzickú osobu (nepodnikateľa)
    V prípade, že je pre vás prijateľný a postačujúci doklad o zaplatení na fyzickú osobu (nepodnikateľa), môžete realizovať platbu priamo pri rezervácii.
    2. Platba na právnickú osobu/fyzickú osobu (podnikateľa)
    V prípade, že máte záujem o daňový doklad vo forme faktúry vystavenej v prospech právnickej osoby alebo fyzickej osoby (podnikateľa), ste povinný o tejto skutočnosti informovať hotel ešte predtým, než rezerváciu uhradíte platobnou kartou, alebo ešte predtým, než zadáte bankový platobný príkaz na úhradu, a to s uvedením presných a správnych fakturačných údajov právnickej osoby (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v obchodnom registri, bankové spojenie) alebo fyzickej osoby (podnikateľa) (obchodné meno, miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v živnostenskom alebo inom registri, bankové spojenie). Zmena fakturačných údajov po realizácii platby za pobyt alebo po príchode do hotela už nie je možná.

    Máte záujem o podujatie?

    Pridajte sa k nám a dostávajte priebežné informácie o prednášajúcich, ktorí potvrdili svoju účasť, doplnenom programe a ďalších aktualitách.

    Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk


    Organizátor

    sponsors

    Spoluorganizátori

    sponsors
    sponsors
    sponsors

    Mediálni partneri

    sponsors
    sponsors
    sponsors
    sponsors
    sponsors
    sponsors

    Korona Safe


    Priebeh registrácie s náležitým odstupom


    Meranie teploty pri vstupe do priestorov


    Dezinfekcia a ďalšie hygienické opatrenia v priestoroch


    Odstup a sedenie podľa aktuálne platných nariadení


    Hygienické opatrenia pri podávaní cateringu

    Upozornenie o digitálnom zaznamenávaní konferencie

    V rámci oprávnených záujmov prevádzkovateľa, ktorým je spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 31 592 503, S-EPI, s. r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina, IČO: 36 014 991, EUROKÓDEX, s. r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 44 871 3842, bude o účastníkoch a zaujímavých momentoch podujatia v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov vyhotovená fotodokumentácia a videozáznamy, ktoré môžu byť následne použité na propagáciu aktivít prevádzkovateľa. Napriek tomu, že vyhotovenie uvedenej dokumentácie nie je podmienené súhlasom dotknutej osoby, rešpektujeme váš prípadný nezáujem o snímanie vašej osoby.

    V uvedenom prípade informujte pri registrácii niektorú z našich referentiek alebo nám svoj nesúhlas zašlite na e-mailovú adresu  sinska@pp.sk . Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete v časti  Spracovania osobných údajov .

    Kontakt

    INFORMÁCIE A PREDAJ VSTUPENIEK:

  • +421 41 70 53 414, +421 41 70 53 888
  •   sinska@pp.sk ,  sluzby@profivzdelavanie.sk 

    • • •

    ADRESA ORGANIZÁTORA:

    Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
    Úsek Profivzdelávanie
    Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina

     MIESTO KONANIA KONFERENCIE:

     Hotel Grand Jasná**** 
     031 01, Demänovská Dolina 71
     
  •    GPS súradnice: 48.970689, 19.580561

      Novinky
      Vstupenka