III. ročník EPI KONFERENCIE

Verejné
obstarávanie 2021

  Pozrite si reportáž z predošlých ročníkov

2. – 3. 12. 2021
Demänovská Dolina,  Hotel Grand Jasná**** 
Živý prenos

  Pokiaľ sa nemôžete zúčastniť konferencie prezenčne, resp. to nedovolia okolnosti týkajúce sa COVID-19, môžete sledovať priamy prenos z konferencie online.

O konferencii

Úrad podpredsedu vlády SR v spolupráci s Úradom pre verejné obstarávanie SR v týchto dňoch aktívne zostavuje návrh novely zákona o verejnom obstarávaní, ktorý má v priebehu rokov 2022 – 2024 zaviesť rozsiahle zmeny. Táto prevratná novela sa dotkne rovnako tak verejných obstarávateľov, ako aj dodávateľov.

K novinkám, ktoré majú optimalizovať celý proces verejného obstarávania, zaviesť povinnú elektronickú platformu pre podlimitné zákazky, posilniť nezávislosť Úradu pre verejné obstarávanie a taktiež profesionalizovať verejné obstarávanie, organizujeme na začiatku decembra v poradí už III. ročník EPI KONFERENCIE.

Tieto veľké (zásadné) zmeny vám predstavia samotní tvorcovia novely, ktorí sa postavia pred firmy z praxe a zodpovedia najdôležitejšie otázky týkajúce sa procesu verejného obstarávania pre nasledujúce roky. Ako účastník tak získate z prvej ruky všetky nevyhnutné znalosti, odpovede na otázky a zároveň inšpirácie pre vaše úspešné verejné obstarávanie.

Tešíme sa na vás v Jasnej, kde si môžete pobyt spríjemniť relaxom a predvianočnou lyžovačkou, alebo online z pohodlia vášho domova.

Povedali o nás

* Referencie sú získané prostredníctvom anonymného dotazníka.

Čo vás čaká na konferencii?

1
Prehľad legislatívnych
zmien

2
Riešenia pre aktuálne problémy v praxi

3
Postrehy a rady odborníkov i firiem z praxe

4
Praktické tipy pre úspešné verejné obstarávanie

Prednášajúci

Tešiť sa môžete na unikátny lektorský tím zložený zo zástupcov kompetentných úradov a firiem z praxe.
Mená odborníkov uverejníme už čoskoro.

Program

Na programe pracujeme. Doplníme ho už čoskoro.

Vstupenku na konferenciu

si môžete objednať telefonicky alebo zakúpiť priamo v našom e-shope www.zakon.sk.
  •  +421 41 70 53 414, +421 41 70 53 888
    288 € s DPH
    (FYZICKÁ ÚČASŤ)
    Čo zahŕňa vstupenka?
  •   Fyzická účasť na odbornom programe
  •  Online pracovné materiály na 30 dní
  •   Videozáznam z podujatia na 30 dní
  •   Obed a ďalšie občerstvenie počas konferencie
  •  Voucher na bezplatný mesačný prístup k manažérskemu portálu  www.ezisk.sk 
  •  10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope  www.zakon.sk 
  •  Voucher s 10 % zľavou na ročný prístup k portálu  www.bezpecnostvpraxi.sk 
    180 € s DPH
    (ŽIVÉ VYSIELANIE)
    Čo zahŕňa vstupenka?
  •  Konferenčný balíček pre príjemné sledovanie streamu, ktorý dostanete kuriérom
  •   Videozáznam z podujatia na 30 dní
  •   Online účasť na odbornom programe
  •  Online pracovné materiály na 30 dní
  •  Voucher na bezplatný mesačný prístup k manažérskemu portálu  www.ezisk.sk 
  •  10 % zľava na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope  www.zakon.sk 
  •  Voucher s 10 % zľavou na ročný prístup k portálu  www.bezpecnostvpraxi.sk 

    Informácie pre záujemcov o ubytovanie

    Upozorňujeme, že v cene vstupenky nie je zahrnuté ubytovanie.
    Účastníci konferencie si môžu rezervovať ubytovanie s 20 % zľavou v Hoteli Grand Jasná****.

    Cena ubytovania po zľave je nasledovná:

    Štandard izba DELUX izba
     
    1 osoba / noc 2 osoby / noc 1 osoba / noc 2 osoby / noc
    70 € 80 € 70 € 80 €

    Rezervácia ubytovania:

  • Ubytovanie v termíne od 2. – 3. 12. 2021 je možné rezervovať na e-mailovej adrese  promocode@tmr.sk 
  • Pre uplatnenie zľavy na ubytovanie do obsahu e-mailu uveďte, že rezerváciu vykonávate v rámci účasti na podujatí od spoločnosti Poradca podnikateľa a tiež promokód: VEO21
  • V prípade akýchkoľvek problémov s rezerváciou, prípadne stornovaním alebo uhradením ubytovania môžete v čase od 9:00 do 14:00 (PO – PI) kontaktovať zákaznícku podporu na tel. čísle: +421 910 535 871, +421 911 119 501

    Cena ubytovania zahŕňa:

  • Uvedené ceny sú za pobyt, vrátane raňajok formou bufetu, Wifi pripojenie
  • 3-hodinový vstup do wellness a fitness centra 1-krát za pobytový deň
  • Papuče a župan na izbách pre ubytovaných hostí
  • Parkovanie

       Dôležité upozornenie:

    V prípade, že budete chcieť faktúru ako právnická osoba, prosíme, aby ste dodržali jeden z nasledujúcich postupov:
    1. Platba na fyzickú osobu (nepodnikateľa)
    V prípade, že je pre vás prijateľný a postačujúci doklad o zaplatení na fyzickú osobu (nepodnikateľa), môžete realizovať platbu priamo pri rezervácii.
    2. Platba na právnickú osobu/fyzickú osobu (podnikateľa)
    V prípade, že máte záujem o daňový doklad vo forme faktúry vystavenej v prospech právnickej osoby alebo fyzickej osoby (podnikateľa), ste povinný o tejto skutočnosti informovať hotel ešte predtým, než rezerváciu uhradíte platobnou kartou, alebo ešte predtým, než zadáte bankový platobný príkaz na úhradu, a to s uvedením presných a správnych fakturačných údajov právnickej osoby (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v obchodnom registri, bankové spojenie) alebo fyzickej osoby (podnikateľa) (obchodné meno, miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v živnostenskom alebo inom registri, bankové spojenie). Zmena fakturačných údajov po realizácii platby za pobyt alebo po príchode do hotela už nie je možná.

    Máte záujem o podujatie?

    Pridajte sa k nám a dostávajte priebežné informácie o prednášajúcich, ktorí potvrdili svoju účasť, doplnenom programe a ďalších aktualitách.

    Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk


    Organizátor

    sponsors

    Spoluorganizátori

    sponsors
    sponsors
    sponsors

    Mediálni partneri

    sponsors
    sponsors
    sponsors
    sponsors

    Korona Safe


    Priebeh registrácie s náležitým odstupom


    Meranie teploty pri vstupe do priestorov


    Dezinfekcia a ďalšie hygienické opatrenia v priestoroch


    Odstup a sedenie podľa aktuálne platných nariadení


    Hygienické opatrenia pri podávaní cateringu

    Upozornenie o digitálnom zaznamenávaní konferencie

    V rámci oprávnených záujmov prevádzkovateľa, ktorým je spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 31 592 503, S-EPI, s. r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina, IČO: 36 014 991, EUROKÓDEX, s. r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 44 871 3842, bude o účastníkoch a zaujímavých momentoch podujatia v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov vyhotovená fotodokumentácia a videozáznamy, ktoré môžu byť následne použité na propagáciu aktivít prevádzkovateľa. Napriek tomu, že vyhotovenie uvedenej dokumentácie nie je podmienené súhlasom dotknutej osoby, rešpektujeme váš prípadný nezáujem o snímanie vašej osoby.

    V uvedenom prípade informujte pri registrácii niektorú z našich referentiek alebo nám svoj nesúhlas zašlite na e-mailovú adresu  sinska@pp.sk . Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete v časti  Podmienky spracovania osobných údajov .

    Kontakt

    INFORMÁCIE A PREDAJ VSTUPENIEK:

  • +421 41 70 53 414, +421 41 70 53 888
  •  sinska@pp.sk, sluzby@profivzdelavanie.sk

    • • •

    ADRESA ORGANIZÁTORA:

    Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
    Úsek Profivzdelávanie
    Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina

     MIESTO KONANIA KONFERENCIE:

    Hotel Grand Jasná****
     031 01, Demänovská Dolina 71
     
  •    GPS súradnice: 48.970689, 19.580561