IV. ročník EPI KONFERENCIE

Verejné
obstarávanie 2022

13. – 14. 10. 2022
Demänovská Dolina,  Hotel Grand Jasná****  Priamy prenos 

O konferencii

V poradí už IV. ročník EPI konferencie Verejné obstarávanie, vám prináša unikátny prienik pohľadov na aktuálne zmeny vo svete verejného obstarávania. Nepremeškajte príležitosť získať aktuálne informácie priamo od tvorcov legislatívy, pohľadu zástupcov samospráv a v neposlednom rade riadiacich orgánov.

Pokiaľ sa nemôžete konferencie zúčastniť osobne, môžete sledovať priamy prenos z konferencie aj online.

Odborný garant:

Odborný garant

Povedali o nás

* Referencie sú získané prostredníctvom anonymného dotazníka.

Čo vás čaká na konferencii?

1
Prehľad legislatívnych
zmien

2
Riešenia pre aktuálne problémy v praxi

3
Postrehy a rady odborníkov i firiem z praxe

4
Praktické tipy pre úspešné verejné obstarávanie

Prednášajúci

Mená prednášajúcich postupne dopĺňame.

Ing. Asena Filková LL.M.

Asena Filková

PORR s.r.o.,
senior contract manager
JUDr. Peter Kotvan

Peter Kotvan

AK Kotvan,
advokát
JUDr. Adam Nociar, MPH

Adam Nociar

Národná diaľničná spoločnosť, a. s., vedúci odboru verejného obstarávania
JUDr. Róbert Majchrák

Róbert Majchrák

Úrad pre verejné obstarávanie SR
Mgr. Branislav Hudec

Branislav Hudec

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, riaditeľ odboru verejného obstarávania
Mgr. Vladimír Kordoš, LL.M.

Vladimír Kordoš

AK Stentors, advokát a partner, konkurzný správca, rozhodca rozhodcovského súdu SAK

Program

Program priebežne dopĺňame.

Michaela Pastorková,
Moderátorka konferencie
9:30 – 10:30 hod.

Registrácia účastníkov s občerstvením

10:30 – 10:40 hod.

Otvorenie konferencie

1. blok prednášok

Legislatívny rámec zmien v roku 2022

10:40 – 11:20 hod.

Legislatívne zmeny vo verejnom obstarávaní v roku 2022

Róbert Majchrák, Úrad pre verejné obstarávanie SR

2. blok prednášok

Dodatky podľa § 18 ZVO / Metodické usmernenie UVO k zvýšeniu cien v stavebníctve, jeho dopad a praktické riešenie

11:20 – 11:40 hod.

Úprava ceny v zmluvách z dôvodu aktuálneho zvyšovania cien stavebných prác a materiálov.

Vladimír Kordoš, AK Stentors, advokát a partner, konkurzný správca, rozhodca rozhodcovského súdu SAK
11:40 – 12:00 hod.

Praktický pohľad zo stavebnej firmy

Asena Filkova, PORR s.r.o., Senior Contract Manager
12:00 – 12:20 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

Adam Nociar, Národná diaľničná spoločnosť, a. s., vedúci odboru verejného obstarávaniar
12:20 – 12:25 hod.

Pár slov o EPI – Ekonomický a právny systém  www.epi.sk 

12:25 – 13:30 hod.

Obed

13:30 – 11:50 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

13:50 – 14:10 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

14:10 – 15:10 hod.

Panelová diskusia

...

15:10 – 15:30 hod.

Prestávka s občerstvením

3. blok prednášok

Profesionalizácia verejného obstarávania

15:30 – 15:50 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

Terézia Nagyová, Okrúhly stôl obstarávania, predseda správnej rady OZ OSO
15:50 – 16:10 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

16:10 – 16:30 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

16:30 – 17:30 hod.

Panelová diskusia

...

19:00 hod.

Spoločná večera pre prítomných účastníkov

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Michaela Pastorková,
Moderátorka konferencie
9:00 – 9:05 hod.

Zahájenie druhého dňa konferencie

4. blok prednášok

Elektronická platforma

9:10 – 9:30 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

9:30 – 9:50 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

9:50 – 10:10 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

5. blok prednášok

Zmeny v eurofondových zákazkách

10:10 – 10:30 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

Branislav Hudec, Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, riaditeľ odboru verejného obstarávania
10:30 – 10:50 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

10:50 – 11:10 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

11:10 – 11:30 hod.

Prestávka s občerstvením

11:30 – 12:30 hod.

Panelová diskusia

...

12:30 hod.

Obed a ukončenie konferencie

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Vstupenku na konferenciu

si môžete objednať telefonicky alebo zakúpiť priamo v našom e-shope  www.zakon.sk .
333 € s DPH
(FYZICKÁ ÚČASŤ)
Čo zahŕňa vstupenka?
  •   Fyzickú účasť na odbornom programe
  •   Videozáznam z podujatia na 30 dní
  •   Online pracovné materiály na 30 dní
  •   Obed a ďalšie občerstvenie počas konferencie
  •   Spoločnú večeru pre prítomných účastníkov
  •  10 % zľavu na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope  www.zakon.sk 
    180 € s DPH
    (PRIAMY PRENOS)
    Čo zahŕňa vstupenka?
  •   Online účasť na odbornom programe
  •   Videozáznam z podujatia na 30 dní
  •   Online pracovné materiály na 30 dní
  •  10 % zľavu na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope  www.zakon.sk 

    Informácie pre záujemcov o ubytovanie

       Upozorňujeme, že v cene vstupenky nie je zahrnuté ubytovanie.
    Účastníci konferencie si môžu rezervovať ubytovanie v Hoteli Grand Jasná**** v Demänovskej Doline.

    Cena ubytovania po zľave je nasledovná:

    Izba štandard
    1 osoba/noc
    85 €
    2 osoby/noc
    95 €
    Delux izba
    1 osoba/noc
    85 €
    2 osoby/noc
    95 €
    Delux izba s balkónom
    1 osoba/noc
    105 €
    2 osoby/noc
    125 €

    Ubytovanie zahŕňa:

  • 3-hodinový vstup do wellness a fitness centra (1x za pobytový deň)
  • Papuče a župan na izbách
  • Parkovanie

    Rezervácia ubytovania:

  • Ubytovanie v termíne od 13. – 14. 10. 2022 je možné rezervovať cez webovú stránku:  www.tmrhotels.com  najneskôr do 5. 10. 2022!
  • Pre uplatnenie zľavy pre účastníkov konferencie sa registrujte s názvom promokódu VO22.
  • V prípade nejasností poprosíme o email na:  promocode@tmr.sk .

       Dôležité upozornenie:

    V prípade, že budete chcieť faktúru ako právnická osoba, prosíme, aby ste dodržali jeden z nasledujúcich postupov:
    1. Platba na fyzickú osobu (nepodnikateľa)
    V prípade, že je pre vás prijateľný a postačujúci doklad o zaplatení na fyzickú osobu (nepodnikateľa), môžete realizovať platbu priamo pri rezervácii.
    2. Platba na právnickú osobu/fyzickú osobu (podnikateľa)
    V prípade, že máte záujem o daňový doklad vo forme faktúry vystavenej v prospech právnickej osoby alebo fyzickej osoby (podnikateľa), ste povinný o tejto skutočnosti informovať hotel ešte predtým, než rezerváciu uhradíte platobnou kartou, alebo ešte predtým, než zadáte bankový platobný príkaz na úhradu, a to s uvedením presných a správnych fakturačných údajov právnickej osoby (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v obchodnom registri, bankové spojenie) alebo fyzickej osoby (podnikateľa) (obchodné meno, miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v živnostenskom alebo inom registri, bankové spojenie). Zmena fakturačných údajov po realizácii platby za pobyt alebo po príchode do hotela už nie je možná.

    Máte záujem o podujatie?

    Pridajte sa k nám a dostávajte priebežné informácie o prednášajúcich, ktorí potvrdili svoju účasť, doplnenom programe a ďalších aktualitách.

    Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk


    Organizátor

    Poradca podnikateľa

    Spoluorganizátori

    EPI
    eurokódex

    Hlavný partner

    Hotely TMR

    Madiálni partneri

    Okrúhly stôl obstarávania
    ta3

    Reportáž

    z EPI konferencie Verejné obstarávanie konanej dňa 25. – 26. 11. 2021 v X-BIONIC® HOTELI v Šamoríne.

    Zdroj: Poradca podnikateľa, s.r.o.

    Upozornenie o digitálnom zaznamenávaní konferencie

    V rámci oprávnených záujmov prevádzkovateľa, ktorým je spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 31 592 503, S-EPI, s. r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina, IČO: 36 014 991, EUROKÓDEX, s. r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 44 871 3842, bude o účastníkoch a zaujímavých momentoch podujatia v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov vyhotovená fotodokumentácia a videozáznamy, ktoré môžu byť následne použité na propagáciu aktivít prevádzkovateľa. Napriek tomu, že vyhotovenie uvedenej dokumentácie nie je podmienené súhlasom dotknutej osoby, rešpektujeme váš prípadný nezáujem o snímanie vašej osoby.

    V uvedenom prípade informujte pri registrácii niektorú z našich referentiek alebo nám svoju námietku zašlite na e-mailovú adresu  sinska@pp.sk . Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete v časti  Podmienky spracovania osobných údajov .

    Kontakt

    Informácie o konferencii:

    Lívia Krištofová – event manažérka
    Mobil.:  +421 918 450 986 
    Tel.:  +421 41 7053 269 
    Email:  kristofova@pp.sk 

    • • •

    Adresa organizátora:

    Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
    Úsek Profivzdelávanie
    Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina

     Miesto konania konferencie:

     Grand Hotel Jasná**** 
     031 01 Demänovská Dolina 71
     
  •    GPS súradnice: 48.970689, 19.580561

      Novinky
      Vstupenka