IV. ročník EPI KONFERENCIE

Verejné
obstarávanie 2023

13. – 14. 2. 2023
Štrbské pleso,  Hotel Patria****  Priamy prenos 
Pod záštitou:
Úrad vlády Slovenskej republiky Úrad pre verejné obstarávanie

O konferencii

V poradí už IV. ročník EPI konferencie Verejné obstarávanie, vám prináša unikátny prienik pohľadov na aktuálne zmeny vo svete verejného obstarávania. Nepremeškajte príležitosť získať aktuálne informácie priamo od tvorcov legislatívy, pohľadu zástupcov samospráv a v neposlednom rade riadiacich orgánov.

Pokiaľ sa nemôžete konferencie zúčastniť osobne, môžete sledovať priamy prenos z konferencie aj online.

Odborný garant:

Odborný garant

* Referencie sú získané prostredníctvom anonymného dotazníka.

Michaela Pastorková,
Moderátorka konferencie
9:00 – 10:00 hod.

Registrácia účastníkov s občerstvením

10:00 – 10:20 hod.

Otvorenie konferencie

Michaela Pastorková, moderátorka konferencie

Úvodný príhovor

Štefan Holý, Podpredseda vlády SR
Peter Kubovič, Úrad pre verejné obstarávanie SR, predseda

1. blok prednášok

Legislatívny rámec zmien v roku 2022 | 2023

10:20 – 11:00 hod.

Legislatívne zmeny vo verejnom obstarávaní v roku 2022 | 2023
Zobraziť abstrakt

Peter Kubovič, Úrad pre verejné obstarávanie SR, predseda
Róbert Majchrák, Úrad pre verejné obstarávanie SR
11:00 – 12:00 hod.

Panelová diskusia

Vybrané problémové oblasti novely zákona o verejnom obstarávaní
Zobraziť abstrakt

Peter Kubovič, Úrad pre verejné obstarávanie SR, predseda
Róbert Majchrák, Úrad pre verejné obstarávanie SR
Branislav Hudec, Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, riaditeľ odboru verejného obstarávania
Adam Nociar, Konzultant a publicista v oblasti manažmentu a realizácie verejného obstarávania
12:00 – 13:00 hod.

Obed

13:00 – 13:10 hod.

Pár slov o EPI – Ekonomický a právny systém

2. blok prednášok

Dodatky podľa § 18 ZVO / Metodické usmernenie UVO k zvýšeniu cien v stavebníctve, jeho dopad a praktické riešenie

13:10 – 13:35 hod.

Úprava ceny v zmluvách z dôvodu aktuálneho zvyšovania cien stavebných prác a materiálov
Zobraziť abstrakt

Vladimír Kordoš, AK Stentors, advokát a partner, konkurzný správca, rozhodca rozhodcovského súdu SAK
13:35 – 13:55 hod.

Praktický pohľad zo stavebnej firmy
Zobraziť abstrakt

Asena Filková, PORR s.r.o., Senior Contract Manager
13:55 – 14:15 hod.

Zmeny zmlúv a rámcových dohôd v prostredí najväčších verejných obstarávateľov v Slovenskej republike
Zobraziť abstrakt

Adam Nociar, Konzultant a publicista v oblasti manažmentu a realizácie verejného obstarávania
14:15 – 14:35 hod.

Zákon o verejnom obstarávaní ako brzda investícií na Slovensku – aplikácia § 18 odst. 1 písmeno C
Zobraziť abstrakt

Ondrej Matej, Inštitút pre dopravu a hospodárstvo, riaditeľ, poradca ministra dopravy a výstavby SR
14:35 – 15:00 hod.

Prestávka s občerstvením

3. blok prednášok

Profesionalizácia verejného obstarávania

15:00 – 15:20 hod.

Profesionalizácia verejného obstarávania
Zobraziť abstrakt

Jozef Daňko, Úrad pre verejné obstarávanie SR, vedúci oddelenia medzinárodnej spolupráce a rozvoja verejného obstarávania, odbor dohľadu
15:20 – 15:40 hod.

Riziká profesionalizácie verejného obstarávania
Zobraziť abstrakt

Terézia Nagyová, OZ Okrúhly stôl obstarávania, predsedníčka správnej rady, manažérka pre verejné obstarávanie
15:40 – 16:00 hod.

Možné dôsledky zavedenia profesionalizácie verejného obstarávania
Zobraziť abstrakt

Dušan Donoval, Akadémia ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika v Liptovskom Mikuláši, vedúci skupiny obstarávania tovarov a služieb
16:00 – 16:10 hod.

Prestávka

16:10 – 17:10 hod.

Panelová diskusia

...

Peter Kubovič, Úrad pre verejné obstarávanie SR, predseda
Vladimír Kordoš, AK Stentors, advokát a partner, konkurzný správca, rozhodca rozhodcovského súdu SAK
Asena Filková, PORR s.r.o., Senior Contract Manager
Adam Nociar, Konzultant a publicista v oblasti manažmentu a realizácie verejného obstarávania
Ondrej Matej, Inštitút pre dopravu a hospodárstvo, riaditeľ, poradca ministra dopravy a výstavby SR
Terézia Nagyová, OZ Okrúhly stôl obstarávania, predsedníčka správnej rady, manažérka pre verejné obstarávanie
Jozef Daňko, Úrad pre verejné obstarávanie SR, vedúci oddelenia medzinárodnej spolupráce a rozvoja verejného obstarávania, odbor dohľadu
19:30 hod.

Spoločná večera pre prítomných účastníkov

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.

4. blok prednášok

Informačné systémy verejného obstarávania

9:00 – 9:05 hod.

Otvorenie druhého dňa konferencie

Michaela Pastorková, moderátorka konferencie
9:05 – 9:30 hod.

Elektronická platforma
Zobraziť abstrakt

Martin Hoffmann, Úrad vlády SR, vedúci oddelenia elektronizácie procesov verejného obstarávania
9:30 – 9:50 hod.

Aktívne obstarávanie a získavanie trvácej hodnoty zo zmlúv
Zobraziť abstrakt

Barney Smith, Perform Green Ltd., CEO, Veľká Británia
9:50 – 10:10 hod.

Prínos elektronickej platformy v procese verejného obstarávania
Zobraziť abstrakt

Boris Kordoš, eBIZ Corp s.r.o., CEO
10:10 – 10:30 hod.

Prestávka s občerstvením

5. blok prednášok

Zmeny v eurofondových zákazkách

10:30 – 10:50 hod.

Systém kontroly eurofondových zákaziek na nové programové obdobie 2021 – 2027 a nová príručka pre verejné obstarávanie
Zobraziť abstrakt

Branislav Hudec, Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, riaditeľ odboru verejného obstarávania
10:50 – 11:10 hod.

Zmeny v eurofondových zákazkách z pohľadu verejného obstarávateľa
Zobraziť abstrakt

Lýdia Budziňáková, Úrad Prešovského samosprávneho kraja, vedúca odboru majetku a investícií PSK
11:10 – 11:30 hod.

Budúcnosť verejného obstarávania z pohľadu historického legislatívneho vývoja v SR
Zobraziť abstrakt

Roman Osika, Mesto Žilina, vedúci oddelenia verejného obstarávania
11:30 – 11:40 hod.

Prestávka

11:40 – 12:40 hod.

Panelová diskusia

...

Martin Hoffmann, Úrad vlády SR, vedúci oddelenia elektronizácie procesov verejného obstarávania
Barney Smith, Perform Green Ltd., CEO, Veľká Británia
Boris Kordoš, eBIZ Corp s.r.o., CEO
Branislav Hudec, Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR riaditeľ odboru verejného obstarávania
Lýdia Budziňáková, Úrad Prešovského samosprávneho kraja, vedúca odboru majetku a investícií PSK
Roman Osika, Mesto Žilina, vedúci oddelenia verejného obstarávania
12:40 – 12:50 hod.

Záverečný príhovor a poďakovanie

12:50 hod.

Obed

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.

  Novinky
  Vstupenka

Súhlas s použitím cookies

Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou prosíme o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie vašich preferencií.
Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne uživateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť váš uživateľský komfort.