IV. ročník EPI KONFERENCIE

Verejné
obstarávanie 2023

13. – 14. 2. 2023
Štrbské pleso,  Hotel Patria****  Priamy prenos 
Pod záštitou:Úrad vlády Slovenskej republiky

O konferencii

V poradí už IV. ročník EPI konferencie Verejné obstarávanie, vám prináša unikátny prienik pohľadov na aktuálne zmeny vo svete verejného obstarávania. Nepremeškajte príležitosť získať aktuálne informácie priamo od tvorcov legislatívy, pohľadu zástupcov samospráv a v neposlednom rade riadiacich orgánov.

Pokiaľ sa nemôžete konferencie zúčastniť osobne, môžete sledovať priamy prenos z konferencie aj online.

Odborný garant:

Odborný garant

Povedali o nás

* Referencie sú získané prostredníctvom anonymného dotazníka.

Čo vás čaká na konferencii?

1
Prehľad legislatívnych
zmien

2
Riešenia pre aktuálne problémy v praxi

3
Postrehy a rady odborníkov i firiem z praxe

4
Praktické tipy pre úspešné verejné obstarávanie

Prednášajúci

Štefan Holý

Štefan Holý

Podpredseda vlády Slovenskej republiky
Mgr. Vladimír Kordoš, LL.M.

Vladimír Kordoš

AK Stentors, advokát a partner, konkurzný správca, rozhodca rozhodcovského súdu SAK
JUDr. Róbert Majchrák

Róbert Majchrák

Úrad pre verejné obstarávanie SR
Ing. Asena Filková LL.M.

Asena Filková

PORR s.r.o.,
Senior Contract Manager
JUDr. Adam Nociar, MPH

Adam Nociar

Národná diaľničná spoločnosť, a. s., vedúci odboru verejného obstarávania
Mgr. Branislav Hudec

Branislav Hudec

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, riaditeľ odboru verejného obstarávania
Ing. Ondrej Matej

Ondrej Matej

Inštitút pre dopravu a hospodárstvo, riaditeľ, poradca ministra dopravy a výstavby SR
Ing. Terézia Nagyová

Terézia Nagyová

OZ Okrúhly stôl obstarávania, predsedníčka správnej rady, manažérka pre verejné obstarávanie
Lýdia Budziňáková

Lýdia Budziňáková

Úrad Prešovského samosprávneho kraja, vedúca odboru majetku a investícií PSK
Boris Kordoš

Boris Kordoš

eBIZ Corp s.r.o., CEO
Ing. Martin Hoffmann

Martin Hoffmann

Úrad vlády SR, vedúci oddelenia elektronizácie procesov verejného obstarávania
Jozef Daňko

Jozef Daňko

Úrad pre verejné obstarávanie SR, vedúci oddelenia medzinárodnej spolupráce a rozvoja verejného obstarávania, odbor dohľadu
Roman Osika

Roman Osika

Mesto Žilina, vedúci oddelenia verejného obstarávania

Program

Michaela Pastorková,
Moderátorka konferencie
9:00 – 10:00 hod.

Registrácia účastníkov s občerstvením

10:00 – 10:20 hod.

Otvorenie konferencie

Michaela Pastorková, moderátorka konferencie

Úvodný príhovor

Štefan Holý, Podpredseda vlády SR

1. blok prednášok

Legislatívny rámec zmien v roku 2022 | 2023

10:20 – 11:00 hod.

Legislatívne zmeny vo verejnom obstarávaní v roku 2022 | 2023
Zobraziť abstrakt

Róbert Majchrák, Úrad pre verejné obstarávanie SR
11:00 – 12:00 hod.

Panelová diskusia

Vybrané problémové oblasti novely zákona o verejnom obstarávaní
Zobraziť abstrakt

Róbert Majchrák, Úrad pre verejné obstarávanie SR
Branislav Hudec, Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, riaditeľ odboru verejného obstarávania
Adam Nociar, Národná diaľničná spoločnosť, a. s., vedúci odboru verejného obstarávania
12:00 – 13:00 hod.

Obed

13:00 – 13:10 hod.

Pár slov o EPI – Ekonomický a právny systém  www.epi.sk 

2. blok prednášok

Dodatky podľa § 18 ZVO / Metodické usmernenie UVO k zvýšeniu cien v stavebníctve, jeho dopad a praktické riešenie

13:10 – 13:35 hod.

Úprava ceny v zmluvách z dôvodu aktuálneho zvyšovania cien stavebných prác a materiálov.
Zobraziť abstrakt

Vladimír Kordoš, AK Stentors, advokát a partner, konkurzný správca, rozhodca rozhodcovského súdu SAK
13:35 – 13:55 hod.

Praktický pohľad zo stavebnej firmy
Zobraziť abstrakt

Asena Filková, PORR s.r.o., Senior Contract Manager
13:55 – 14:15 hod.

Zmeny zmlúv a rámcových dohôd v prostredí Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s.
Zobraziť abstrakt

Adam Nociar, Národná diaľničná spoločnosť, a. s., vedúci odboru verejného obstarávaniar
14:15 – 14:35 hod.

Zákon o verejnom obstarávaní ako brzda investícií na Slovensku – aplikácia § 18 odst. 1 písmeno C
Zobraziť abstrakt

Ondrej Matej, Inštitút pre dopravu a hospodárstvo, riaditeľ, poradca ministra dopravy a výstavby SR
14:35 – 15:00 hod.

Prestávka s občerstvením

3. blok prednášok

Profesionalizácia verejného obstarávania

15:00 – 15:20 hod.

Profesionalizácia verejného obstarávania
Zobraziť abstrakt

Jozef Daňko, Úrad pre verejné obstarávanie SR, vedúci oddelenia medzinárodnej spolupráce a rozvoja verejného obstarávania, odbor dohľadu
15:20 – 15:40 hod.

Riziká profesionalizácie verejného obstarávania
Zobraziť abstrakt

Terézia Nagyová, OZ Okrúhly stôl obstarávania, predsedníčka správnej rady, manažérka pre verejné obstarávanie
15:40 – 16:00 hod.

Možné dôsledky zavedenia profesionalizácie verejného obstarávania

Dušan Donoval, Akadémia ozbrojených síl LM
16:00 – 16:10 hod.

Prestávka

16:10 – 17:10 hod.

Panelová diskusia

...

Vladimír Kordoš, AK Stentors, advokát a partner, konkurzný správca, rozhodca rozhodcovského súdu SAK
Asena Filková, PORR s.r.o., Senior Contract Manager
Adam Nociar, Národná diaľničná spoločnosť, a. s., vedúci odboru verejného obstarávania
Ondrej Matej,Inštitút pre dopravu a hospodárstvo, riaditeľ, poradca ministra dopravy a výstavby SR
Terézia Nagyová, OZ Okrúhly stôl obstarávania, predsedníčka správnej rady, manažérka pre verejné obstarávanie
Jozej Daňko, Úrad pre verejné obstarávanie SR, vedúci oddelenia medzinárodnej spolupráce a rozvoja verejného obstarávania, odbor dohľadu
19:00 hod.

Spoločná večera pre prítomných účastníkov

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.

4. blok prednášok

Informačné systémy verejného obstarávania

9:00 – 9:05 hod.

Otvorenie druhého dňa konferencie

Michaela Pastorková, moderátorka konferencie
9:05 – 9:30 hod.

Elektronická platforma
Zobraziť abstrakt

Martin Hoffmann, Úrad vlády SR, vedúci oddelenia elektronizácie procesov verejného obstarávania
9:30 – 9:50 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

9:50 – 10:10 hod.

Prínos elektronickej platformy v procese verejného obstarávania
Zobraziť abstrakt

Boris Kordoš, eBIZ Corp s.r.o., CEO
10:10 – 10:30 hod.

Prestávka s občerstvením

5. blok prednášok

Zmeny v eurofondových zákazkách

10:30 – 10:50 hod.

Systém kontroly eurofondových zákaziek na nové programové obdobie 2021 – 2027 a nová príručka pre verejné obstarávanie
Zobraziť abstrakt

Branislav Hudec, Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, riaditeľ odboru verejného obstarávania
10:50 – 11:10 hod.

Zmeny v eurofondových zákazkách z pohľadu verejného obstarávateľa
Zobraziť abstrakt

Lýdia Budziňáková, Úrad Prešovského samosprávneho kraja ǀ vedúca odboru majetku a investícií PSK
11:10 – 11:30 hod.

Tému prednášky doplníme čoskoro

Roman Osika, Mesto Žilina, vedúci oddelenia verejného obstarávania
11:30 – 11:40 hod.

Prestávka

11:40 – 12:40 hod.

Panelová diskusia

...

12:40 – 12:50 hod.

Záverečný príhovor a poďakovanie

12:50 hod.

Obed

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o. si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Vstupenku na konferenciu

si môžete objednať telefonicky alebo zakúpiť priamo v našom e-shope  www.zakon.sk .
333 € s DPH
(FYZICKÁ ÚČASŤ)
Čo zahŕňa vstupenka?
  •   Fyzickú účasť na odbornom programe
  •   Videozáznam z podujatia na 30 dní
  •   Online pracovné materiály na 30 dní
  •   Obed a ďalšie občerstvenie počas konferencie
  •   Spoločnú večeru pre prítomných účastníkov
  •  10 % zľavu na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope  www.zakon.sk 
    180 € s DPH
    (PRIAMY PRENOS)
    Čo zahŕňa vstupenka?
  •   Online účasť na odbornom programe
  •   Videozáznam z podujatia na 30 dní
  •   Online pracovné materiály na 30 dní
  •  10 % zľavu na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom eshope  www.zakon.sk 

    Informácie pre záujemcov o ubytovanie

       Upozorňujeme, že v cene vstupenky nie je zahrnuté ubytovanie.
    Účastníci konferencie si môžu rezervovať ubytovanie v Hoteli Patria**** na Štrbskom pleso.

    Cena ubytovania po zľave je nasledovná:

    izba štandard
    1 osoba/noc
    85 €
    2 osoby/noc
    102 €
    izba lux
    1 osoba/noc
    104 €
    2 osoby/noc
    130 €

    Ubytovanie zahŕňa:

    V cene ubytovania je zahrnuté: raňajky formou bufetu, DPH, vstup do plaveckého bazéna, vstup do wellness centra, papuče a župan na izbách, fitnes, stolný tenis, internet a parkovanie zdarma

    Rezervácia ubytovania:

  • Ubytovanie v termíne 13. – 14. 2. 2023 si môžete rezervovať za špeciálnu cenu pre účastníkov konferencie e-mailom na adrese:  recepcia@hotelpatria.sk .
  • Do predmetu e-mailu prosím uveďte názov konferencie a promokód: VO23.
  • Zľavnená cena ubytovania je platná do 15. 1. 2023

       Dôležité upozornenie:

    V prípade, že budete chcieť faktúru ako právnická osoba, prosíme, aby ste dodržali jeden z nasledujúcich postupov:
    1. Platba na fyzickú osobu (nepodnikateľa)
    V prípade, že je pre vás prijateľný a postačujúci doklad o zaplatení na fyzickú osobu (nepodnikateľa), môžete realizovať platbu priamo pri rezervácii.
    2. Platba na právnickú osobu/fyzickú osobu (podnikateľa)
    V prípade, že máte záujem o daňový doklad vo forme faktúry vystavenej v prospech právnickej osoby alebo fyzickej osoby (podnikateľa), ste povinný o tejto skutočnosti informovať hotel ešte predtým, než rezerváciu uhradíte platobnou kartou, alebo ešte predtým, než zadáte bankový platobný príkaz na úhradu, a to s uvedením presných a správnych fakturačných údajov právnickej osoby (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v obchodnom registri, bankové spojenie) alebo fyzickej osoby (podnikateľa) (obchodné meno, miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH, zápis v živnostenskom alebo inom registri, bankové spojenie). Zmena fakturačných údajov po realizácii platby za pobyt alebo po príchode do hotela už nie je možná.

    Máte záujem o podujatie?

    Pridajte sa k nám a dostávajte priebežné informácie o prednášajúcich, ktorí potvrdili svoju účasť, doplnenom programe a ďalších aktualitách.

    Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk


    Organizátor

    Poradca podnikateľa

    Spoluorganizátori

    EPI
    eurokódex

    Hlavný partner

    Hotely TMR

    Madiálni partneri

    Okrúhly stôl obstarávania
    ta3

    Reportáž

    z EPI konferencie Verejné obstarávanie konanej dňa 25. – 26. 11. 2021 v X-BIONIC® HOTELI v Šamoríne.

    Zdroj: Poradca podnikateľa, s.r.o.

    Upozornenie o digitálnom zaznamenávaní konferencie

    V rámci oprávnených záujmov prevádzkovateľa, ktorým je spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 31 592 503, S-EPI, s. r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina, IČO: 36 014 991, EUROKÓDEX, s. r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 44 871 3842, bude o účastníkoch a zaujímavých momentoch podujatia v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov vyhotovená fotodokumentácia a videozáznamy, ktoré môžu byť následne použité na propagáciu aktivít prevádzkovateľa. Napriek tomu, že vyhotovenie uvedenej dokumentácie nie je podmienené súhlasom dotknutej osoby, rešpektujeme váš prípadný nezáujem o snímanie vašej osoby.

    V uvedenom prípade informujte pri registrácii niektorú z našich referentiek alebo nám svoju námietku zašlite na e-mailovú adresu  sinska@pp.sk . Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete v časti  Podmienky spracovania osobných údajov .

    Kontakt

    Informácie o konferencii:

    Lívia Krištofová – event manažérka
    Mobil.:  +421 918 450 986 
    Tel.:  +421 41 7053 269 
    Email:  kristofova@pp.sk 

    • • •

    Adresa organizátora:

    Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
    Úsek Profivzdelávanie
    Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina

     Miesto konania konferencie:

     Hotel Patria**** 
     Štrbské Pleso 33, Vysoké Tatry 05 985
     
  •    GPS súradnice: 49°7'8.55", 20°3'32.63"

      Novinky
      Vstupenka