V. ročník EPI KONFERENCIE

Pracovné právo a personalistika 2024

16. – 17. 4. 2024
Štrbské Pleso,  Hotel Patria****  Online prenos 
Pod záštitou:

O konferencii

V roku 2024 čaká zamestnancov aj zamestnávateľov viacero legislatívnych zmien. Práve na ne bude zameraný V. ročník EPI konferencie Pracovné právo a personalistika 2024. Medzi prednášajúcimi sa predstavia samotní tvorcovia legislatívy a viacerí odborníci z praxe, s ktorými nazrieme aj na aktuálne témy.

Komu je konferencia určená?

HR oddeleniam, firemným právnikom a advokátskym kanceláriám, subjektom verejnej správy a samosprávy, podnikateľom, štatutárom, konateľom, vedúcim zamestnancom, manažérom, každému zamestnávateľovi a zamestnancovi, ako aj všetkým, ktorých sa daná problematika týka alebo ich zaujíma.

Povedali o nás

* Referencie sú získané prostredníctvom anonymného dotazníka.

Čo vás čaká?

Najproblematickejšie zákutia novej legislatívy

Najžiadanejšie témy z úst skúsených odborníkov aj predstaviteľov z praxe

Široký priestor na panelovú diskusiu, networking a nové inšpirácie

Relax, pobyt aj wellness v čarokrásnom prostredí Vysokých Tatier

Prednášajúci

Jozef Toman

Jozef Toman

Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, riaditeľ odboru zodpovedný za oblasť právnej úpravy pracovnoprávnych vzťahov
Marcel Dolobáč

Marcel Dolobáč

Dolobáč Legal, s.r.o. / Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Právnická fakulta, vedúci Katedry pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia
Jana Sapáková

Jana Sapáková

AK Eversheds Sutherland, advokátka
Lucia Sabová Danková

Lucia Sabová Danková

Národný inšpektorát práce, riaditeľka Odboru pracovnoprávnych vzťahov
Monika Viszlay

Monika Viszlay

IEE Sensing Slovakia, s.r.o., HR Manager
Katarína Matulníková

Katarína Matulníková

AK Wolf Theiss, vedúca partnerka
Jozef Lukajka

Jozef Lukajka

AK LUKAJKA & PARTNERS, s. r. o., riadiaci advokát
Viktor Takács

Viktor Takács

Johnson Controls International, riaditeľ ľudských zdrojov

Program

Michaela Pastorková,
moderátorka
9:00 – 10:00 hod.

Registrácia účastníkov s občerstvením

10:00 – 10:10 hod.

Otvorenie konferencie

Michaela Pastorková, moderátorka
10:10 – 10:15 hod.

Úvodný príhovor

Jozef Toman, Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, riaditeľ odboru zodpovedný za oblasť právnej úpravy pracovnoprávnych vzťahov
10:15 – 10:20 hod.

Úvodný príhovor

Marcel Dolobáč, Dolobáč Legal, s.r.o., Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Právnická fakulta, vedúci Katedry pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia

1. blok:

Legislatívny rámec zmien 2024 a aktuálne rozhodnutia súdov

10:20 – 11:15 hod.

Aktuálne informácie z oblasti pracovného práva v roku 2024
Zobraziť abstrakt

Jozef Toman, Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, riaditeľ odboru zodpovedný za oblasť právnej úpravy pracovnoprávnych vzťahov
11:15 – 11:35 hod.

Aktuálna rozhodovacia činnosť súdnych autorít
Zobraziť abstrakt

Marcel Dolobáč, Dolobáč Legal, s. r. o., Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Právnická fakulta, vedúci Katedry pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia
11:35 – 11:40 hod.

Pár slov o EPI – Ekonomický a právny systém – www.epi.sk 

11:40 – 13:00 hod.

Obed

2. blok:

Atypické formy pracovnoprávnych vzťahov – aktuálne otázky pri dojednávaní určitej doby, kratšieho pracovného času, dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru a sezónnej práce

13:00 – 13:30 hod.

Atypické formy pracovnoprávnych vzťahov – pretrvávajúce a najnovšie výzvy
Zobraziť abstrakt

Jozef Toman, Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, riaditeľ odboru zodpovedný za oblasť právnej úpravy pracovnoprávnych vzťahov
13:30 – 13:45 hod.

4-dňový pracovný čas
Zobraziť abstrakt

Katarína Matulníková, AK Wolf Theiss, vedúca partnerka
13:45 – 14:00 hod.

Udržateľnosť = stúpajúca tendencia motivácie
Zobraziť abstrakt

Monika Viszlay, IEE Sensing Slovakia, s. r. o., HR manager
14:00 – 14:15 hod.

Zistenia inšpekcie práce – práca z domácnosti, dohody a sezónna práca
Zobraziť abstrakt

Lucia Sabová Danková, Národný inšpektorát práce, riaditeľka odboru pracovnoprávnych vzťahov
14:15 – 15:00 hod.

Panelová diskusia

Jozef Toman, Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, riaditeľ odboru zodpovedný za oblasť právnej úpravy pracovnoprávnych vzťahov
Marcel Dolobáč, Dolobáč Legal, s.r.o. / Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Právnická fakulta, vedúci Katedry pracovného práva a práva sociálneho zabezpečenia
Katarína Matulníková, AK Wolf Theiss, vedúca partnerka
Monika Viszlay, IEE Sensing Slovakia, s. r. o., HR manager
Lucia Sabová Danková, Národný inšpektorát práce, riaditeľka odboru pracovnoprávnych vzťahov
15:00 – 15:20 hod.

Prestávka s občerstvením

3. blok:

Moderné trendy v pracovnom práve – najnovšie výzvy spojené s digitalizáciou úkonov v pracovnom práve, nasadzovaním automatizácie rozhodovania, umelou inteligenciou a prácou na diaľku

15:20 – 15:35 hod.

Moderné trendy v pracovnom práve – pretrvávajúce a najnovšie výzvy
Zobraziť abstrakt

Jozef Toman, Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, riaditeľ odboru zodpovedný za oblasť právnej úpravy pracovnoprávnych vzťahov
15:30 – 15:50 hod.

AI – umelá inteligencia a jej vplyv na pracovnoprávne vzťahy

Katarína Matulníková, AK Wolf Theiss, vedúca partnerka
15:50 – 16:05 hod.

ESG (environment, social, governance) v pracovnom práve – nové povinnosti zamestnávateľov nielen v starostlivosti o zamestnancov
Zobraziť abstrakt

Jana Sapáková, AK Eversheds Sutherland, advokátka
16:05 – 16:20 hod.

Adekvátna a efektívna automatizácia HR procesov
Zobraziť abstrakt

Monika Viszlay, IEE Sensing Slovakia, s. r. o., HR manager
16:20 – 17:00 hod.

Panelová diskusia

Jozef Toman, Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, riaditeľ odboru zodpovedný za oblasť právnej úpravy pracovnoprávnych vzťahov
Lucia Sabová Danková, Národný inšpektorát práce, riaditeľka odboru pracovnoprávnych vzťahov
Katarína Matulníková, AK Wolf Theiss, vedúca partnerka
Jana Sapáková, AK Eversheds Sutherland, advokátka
Monika Viszlay, IEE Sensing Slovakia, s. r. o., HR manager
19:30 hod.

Večera

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Michaela Pastorková,
moderátorka
9:00 – 9:05 hod.

Otvorenie 2. dňa konferencie

Michaela Pastorková, moderátorka

4. blok:

Organizácia pracovného času a odpočinku a ich evidencia

9:05 – 9:40 hod.

Pracovný čas – pretrvávajúce a najnovšie výzvy
Zobraziť abstrakt

Jozef Toman, Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, riaditeľ odboru zodpovedný za oblasť právnej úpravy pracovnoprávnych vzťahov
9:40 – 10:00 hod.

Telepráca verzus home office a evidencia pracovného času pri výkone práce daným spôsobom
Zobraziť abstrakt

Jana Sapáková, AK Eversheds Sutherland, advokátka
10:00 – 10:20 hod.

Obrana zamestnávateľa pri kontrole inšpektorátu práce v oblasti pracovného času a pracovnoprávnych vzťahov
Zobraziť abstrakt

Jozef Lukajka, AK LUKAJKA & PARTNERS, s. r. o., riadiaci advokát
10:20 – 10:40 hod.

Časté chyby pri evidovaní pracovného času a odpočinku a ich možné riešenia
Zobraziť abstrakt

Viktor Takács, Johnson Controls International, riaditeľ ľudských zdrojov
10:40 – 11:00 hod.

Prestávka s občerstvením

11:00 – 12:00 hod.

Panelová diskusia

Jozef Toman, Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, riaditeľ odboru zodpovedný za oblasť právnej úpravy pracovnoprávnych vzťahov
Lucia Sabová Danková, Národný inšpektorát práce, riaditeľka odboru pracovnoprávnych vzťahov
Jana Sapáková, AK Eversheds Sutherland, advokátka
Jozef Lukajka, AK LUKAJKA & PARTNERS, s. r. o., riadiaci advokát
Viktor Takács, Johnson Controls International, riaditeľ ľudských zdrojov
12:00 – 12:10 hod.

Ukončenie konferencie – záverečný príhovor a poďakovanie

12:10 hod.

Obed

Spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., si vyhradzuje právo na zmenu programu.

Vstupenku na konferenciu

si môžete objednať telefonicky na uvedenom kontakte alebo zakúpiť priamo v našom e-shope  www.zakon.sk .
PREZENČNE
Čo zahŕňa vstupenka?
  • Prezenčná účasť na podujatí
  • Videozáznam z podujatia na 30 dní
  • Online pracovné materiály na 30 dní
  • Obedy, večera a ďalšie občerstvenie počas konferencie
  • 10 % zľavu na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom e-shope  www.zakon.sk 
ONLINE PRENOS
Čo zahŕňa vstupenka?
  • Online účasť na odbornom programe
  • Videozáznam z podujatia na 30 dní
  • Online pracovné materiály na 30 dní
  • 10 % zľavu na ďalšiu ponuku vzdelávania v našom e-shope  www.zakon.sk 

Informácie pre záujemcov o ubytovanie

   Upozorňujeme, že v cene vstupenky nie je zahrnuté ubytovanie.
Účastníci konferencie si môžu rezervovať ubytovanie v Hoteli Patria****.

Cena ubytovania po zľave je nasledovná:

Izba Štandard
1 osoba/noc
85 €
2 osoby/noc
102 €
Izba LUX
1 osoba/noc
104 €
2 osoby/noc
130 €

Ubytovanie zahŕňa:

  • raňajky formou bufetu,
  • vstup do plaveckého bazéna,
  • vstup do wellness centra,
  • papuče a župan na izbách,
  • fitnes,
  • stolný tenis,
  • wifi,
  • parkovanie

    Rezervácia ubytovania:

    Ubytovanie v termíne od 16. – 17. 4. 2024 je možné rezervovať e-mailom na adresu:  recepcia@hotelpatria.sk 
  • Pre uplatnenie zľavy pre účastníkov konferencie sa registrujte s názvom promokódu PP24
  • Celý hotel je rezervovaný pre promokód PP24 do 16. 3. 2024. Po tomto dátume bude rezervácia možná iba na základe dostupných kapacít.

    Máte záujem o podujatie?

    Pridajte sa k nám a dostávajte priebežné informácie o prednášajúcich, ktorí potvrdili svoju účasť, doplnenom programe a ďalších aktualitách.

       Súhlasím s podmienkami zasielania marketingových ponúk.


    Organizátor

    sponsors

    Spoluorganizátori

    sponsors
    sponsors

    Partneri

    AZZZ SR
    AZZZ SR

    Promo partneri

    zzes
    eversheds
    iee

    Odborný partner

    ZSPS

    Mediálni partneri

    konferencie
    education
    infoma
    konferencie
    education
    Stavebné noviny

    Reportáž

    z EPI konferencie Pracovné právo konanej dňa 23. – 24. 3. 2023 v Hoteli Grand Jasná****

    Zdroj: Poradca podnikateľa, spol. s r. o.

    Upozornenie o digitálnom zaznamenávaní konferencie

    V rámci oprávnených záujmov prevádzkovateľa, ktorým je spoločnosť Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 31 592 503, S-EPI, s. r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina, IČO: 36 014 991, EUROKÓDEX, s. r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 44 871 3842, bude o účastníkoch a zaujímavých momentoch podujatia v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) všeobecného nariadenia o ochrane údajov vyhotovená fotodokumentácia a videozáznamy, ktoré môžu byť následne použité na propagáciu aktivít prevádzkovateľa. Napriek tomu, že vyhotovenie uvedenej dokumentácie nie je podmienené súhlasom dotknutej osoby, rešpektujeme váš prípadný nezáujem o snímanie vašej osoby.

    V uvedenom prípade informujte pri registrácii niektorú z našich referentiek alebo nám svoj nesúhlas zašlite na emailovú adresu  sinska@pp.sk . Viac informácií o zásadách ochrany osobných údajov nájdete v časti  Podmienky spracovania osobných údajov .

    Kontakt

    Informácie o konferencii:

    Lívia Krištofová – event manažérka
    Mobil.:  +421 918 450 986 
    Tel.:  +421 41 7053 269 
    Email:  kristofova@pp.sk 

    • • •

    Adresa organizátora:

    Poradca podnikateľa, spol. s r. o.
    Úsek Profivzdelávanie
    Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina

     Miesto konania konferencie:

     Hotel Patria**** 
     Štrbské Pleso 33, Vysoké Tatry 05 985
     
  •    GPS súradnice: 49°7'8.55", 20°3'32.63"

    Súhlas s použitím cookies

    Táto webová stránka používa rôzne cookies pre poskytovanie online služieb, na účely prihlásenia, poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán, analýzu návštevnosti a iné. V súlade s platnou legislatívou prosíme o potvrdenie súhlasu alebo nastavenie vašich preferencií.
    Pamätajte, že súbory cookies sú užitočné pre rôzne uživateľské nastavenia a ich odmietnutím sa môže znížiť váš uživateľský komfort.